_________________________________________________________

Dawnload Free windows 8

01 Maret 2013

Windows adalah siri Sistem Operasi (Operating System), iaitu salah satu komponen utama komputer. Sistem Operasi memainkan peranan sebagai tapak asas semua aplikasi komputer. Tanpa Sistem Operasi maka komputer tidak akan beroperasi.

Terdapat pelbagai jenama Sistem Operasi dan Windows adalah jenama yang paling terkenal yang telah dibina oleh Microsoft, sebuah syarikat berpengkalan di Amerika Syarikat dan diterajui oleh manusia terkaya didunia iaitu Bill Gates.

Windows kini telah tiba dengan versi paling baru iaitu Windows 8. Windows 8 adalah manifestasi usaha Microsoft dalam membangunkan Sistem Operasi yang mampu menguasai pasaran dengan pelbagai fungsi yang menarik dan kelebihan yang tiada pada pesaingnya. 
 
Windows 8 ini memperkenalkan ciri navigasi yang menarik untuk diterokai. Ia direka dengan mensasarkan jenis komputer peribadi terbaru iaitu komputer tablet yang digunakan ekslusif dengan sentuhan. Namun ciri-ciri asal Windows masih dikekalkan untuk pengguna windows yang telah lama bersama dengan Microsoft.
 
 

 

 

Dawnload windows 8

jika ingin bertanya silankan komen ...

jika agan tidak memiliki akun google silahkan komen dengan nama anoymous

 

Comments
0 Comments

0 komentar: